Nem feltétlenül kell százezreket vagy milliókat befektetned ahhoz, hogy fodrászatod népszerűbb és trendibb hely legyen, mint eddig volt. Elég egy masszázsfotel, egy POS-terminál, esetleg egy hajápolási tippeket, trükköket tartalmazó hírlevél, és máris többet nyújtasz, mint sok más versenytársad.
Összegyűjtöttünk néhány olyan apróságot, amit ingyen vagy kevés pénz befektetésével is megtehetsz, beszerezhetsz vagy épp bevezethetsz azért, hogy vendégeid még komfortosabban érezzék magukat nálad, és másoknak is ajánlják a fodrászatodat.
- Bónuszkártya: 5 vagy 10 alkalom után a következő hajformázási szolgáltatást ingyen vagy jelentős kedvezménnyel vehetik igénybe nálad az ügyfelek. Ez a mini hűségprogram különösen vonzó lehetőség, és hosszabb távon is hozzád köti a vendégeket.
- Ajánló program: Kedvezményt vagy egy konkrét levásárolható összeget biztosítasz azok számára, akik új vendégeket “toboroznak”. A juttatás minden olyan új ügyfél után jár, aki egy már meglévő kuncsaftod ajánlása nyomán jelentkezik be hozzád. Mostanában főként bankok alkalmazzák ezt a módszert, de miért ne vethetnéd be te is mikro- vagy kisvállalkozóként?!
- Bankkártyás fizetés: A kártyaelfogadás ma már alap, és sokkal népszerűbbé is teszi a vállalkozásodat azokénál, akik nem kínálnak hasonló lehetőséget! Az emberek szívesen fizetnének kártyával, akkor is, ha nem beszélnek ró Kártyával ugyanis az élet gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb – nem csak neked, a vendégeidnek is. Ráadásul a kártyaelfogadás többet hoz a konyhára, mint amennyibe kerül, és még a borravalóról se kell lemondanod! Aki eddig kipróbálta, megszerette a terminált.
- Egy kis extra kényeztetés: Kávé, cappuccino, süti, csokoládé, masszázsfotel – számtalan olyan aprósággal várhatja egy fodrász a vendégeit, amelyek ugyan nem részei közvetlenül az általa nyújtott szolgáltatásnak, viszont olyan kellemes érzést, jó benyomást keltenek a vendégekben, amire biztosan sokáig emlékezni fognak. Ehhez egyáltalán nincs szükség jelentős anyagi befektetésre – még egy masszázsfotel esetében sem. Érdemes szétnézni például a használt bútorkereső oldalakon, a Marketplace-en, vagy akár egy nagyobb szalon esetén több kollégával együtt beruházni egy ilyen bútordarabba.
- Szépségtippek online: Sok nő hálás érte, ha egy hozzáértő segít neki eligazodni az interneten elérhető információtengerben. Éppen ezért érdemes hajápolási, frizurakészítési és -viselési vagy egyszerűen csak az aktuális évszak sajátosságaihoz igazodó tippekkel, trükkökkel előrukkolnod social media csatornáidon, vagy hírlevelet küldeni az arra feliratkozó vendégeidnek.
Kis-és középvállalkozásod van? De még nem vagy bankkártya-elfogadó? Az elinduláshoz hasznos segítséget találsz erre az oldalra kattintva!
Képforrás: Shutterstock
További cikkek a témában
Legnépszerűbb
Pop up
Maradj velünk, mert rengeteg érdekes tartalom vár rád! Olvastál már például arról, mi a különbség az Y és a Z generáció pénzköltési szokásai között?