A férfiak fodrászati szokásai sokban különböznek a nőkétől, különösen a spontán hajvágás tekintetében. Sokan közülük nem tervezik meg napokkal vagy hetekkel előre a hajvágást, gyorsan, akár néhány órával a fodrászhoz menés előtt döntenek róla. Ezt a helyzetet érdemes az előnyödre kovácsolnod, hogy fokozd forgalmadat. De hogyan?
Az impulzusvásárlók megértése
Az impulzus-hajnyírásra érkező férfiak nem szeretik hosszasan tervezni a látogatásukat. Gyakran a nap közepén, egy rövid szünetben döntenek úgy, hogy ideje levágatni a hajukat, és azonnal keresik is a legközelebbi fodrászt. Előfordul, hogy egy drágább szolgáltatód választanak, ha az közelebb van, mint egy olcsóbb megoldás. Ha szeretnéd kielégíteni ezt az igényt, fontos, hogy biztosíts rugalmas időpontokat és könnyen elérhető szolgáltatásokat.
Az online időpontfoglalás előnyei
Egy jól működő online időpontfoglaló alkalmazás bevezetésével hatalmas előnyt szerezhetsz. Ezek a rendszerek nemcsak időt takarítanak meg számodra, hanem a potenciális ügyfelek számára is vonzóbbá teszik a szolgáltatásaidat. Olyan appot érdemes választani, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek azonnal lássák az elérhető szabad időpontokat, és akár az utolsó pillanatban is foglalhassanak. Ezek az appok emlékeztetőket is küldenek a foglalásokról. Ha az alkalmazás még hűségprogramot is kínál, az különösen vonzó lehet a férfi ügyfelek számára.
A kártyaelfogadás elengedhetetlen
Az impulzusvásárlók egyik sajátossága, hogy azonnal szeretnének túllenni a vásárláson, és ehhez készpénz helyett kártyás fizetést használnak.
Ha még nincs lehetőséged kártyás fizetésre, mindenképpen érdemes bevezetni, hiszen ezzel nemcsak kényelmesebb szolgáltatást nyújthatsz, de az ügyfeleid számára is vonzóbbá válhatsz. A modern kártyaelfogadó rendszerek gyorsak, biztonságosak, és nem igényelnek bonyolult technikai hátteret.
Különleges ajánlatok és promóciók
Egy másik jó stratégia lehet a spontán hajvágást kedvelő ügyfelek bevonzására, ha különleges ajánlatokat vagy gyors akciókat kínálsz. Például „happy hour+ kedvezményeket adhatsz a nap közepén érkezőknek, vagy időszakos promóciókat indíthatsz, amik kifejezetten a férfiak számára vonzóak.
Borítókép: Getty Images
További cikkek a témában
Legnépszerűbb
Pop up
Maradj velünk, mert rengeteg érdekes tartalom vár rád! Olvastál már például arról, mi a különbség az Y és a Z generáció pénzköltési szokásai között?