Szépségipar

Kedves műkörmösök, ideje felkészülni a készpénzmentes világra!

Az a körmös, aki igazán odafigyel a vendégei igényeire, nem csak az aktuális trendekkel, formákkal és a legbefolyásosabb influencerekkel van tisztában, hanem például azzal is, hogy a fizetési szokások napjainkra igencsak megváltoztak.

A járvány a készpénz használatát is megfertőzte

Az elmúlt években a társadalom és a gazdaság digitalizálódásával eleve felgyorsult a készpénzmentes fizetési formák terjedése, de ennek a folyamatnak az elmúlt egy évben a koronavírus-járvány is egy újabb, váratlan, óriási lökést adott. Az emberek ugyanis a vírus miatt – joggal – elkezdtek tartani a készpénztől, a baktériumok és a vírusok hordozójától, így amikor csak tehették, valahogy kiváltották az érmék és a papírbankjegyek használatát.

Az azonban már most szinte biztosra vehető, hogy a járvány múltával is nagyon sokan megmaradnak majd azoknál a fizetési szokásoknál, amiket a Covid-19 megjelenése óta, illetve a pandémia alatt elsajátítottak.

100-ból 82 ember fogja gyakrabban használni bankkártyáját!

Egy közelmúltban készült felmérés adatai szerint az emberek 62 százaléka gyakrabban fizetett bankkártyával az elmúlt egy évben, mint a pandémát megelőzően, sőt 17 százalék volt azoknak az aránya, akik korábban bár kizárólag készpénzzel fizettek, most már a kártyájukat is használják. Összességében a megkérdezettek 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szeretné a jövőben is megtartani új fizetési szokásait, ami egyértelműen a korábbinál gyakoribb bankkártyahasználatot jelent majd.

Minden bizonnyal előnybe kerül most a többiekhez képest például az a műkörmös is, aki időben lép, és bevezeti a POS-terminál használatát.

Ráadásul a kártyaelfogadásnak számos pozitív hozadéka van:

  1. A kártyaelfogadás gyorsabb, mint a készpénz és technikailag is egyszerű. Nem kell többé a visszajáróval bajlódni, és az ember nem kerül kínos helyzetbe, ha véletlenül rosszul ad vissza.
  2. Kártyával is kaphatsz borravalót! Aki bankkártyával fizet, az ugyanúgy adhat jattot! Tévhit, hogy nincs erre egyszerű megoldás egy POS-terminálon. A digitális 21. században pont erre ne lenne?!
  3. A kártyaelfogadás menő! Sőt, a Z-generáció tagjai és a Milleniálok (azaz az ezredforduló környékén születettek) egyenesen természetesnek tekintik, hogy az élet minden területén digitális megoldásokat használnak.
  4. Van ügyféligény, csak nem mindig látható! Prémium érzetet kelt, hiszen a vendégek kimondatlan vágya is teljesül. Egyre több szépségipari szolgáltató számol be ugyanis arról, hogy bár vendégei maguktól nem jelezték, miután felmerült a bankkártyás fizetés bevezetésének ötlete, a legtöbben örömmel vették azt. Amióta pedig van POS-terminál, minden alkalommal használják is.

Képforrás: Shutterstock

Tetszett a cikk?

További cikkek a témában

Szépségipar Influnszerek a Vállalkozónán: a szépségipar innovátorai... Az elmúlt években a technológiai fejlődés és a fogyasztói szokások vál...
Szépségipar Hogyan szolgáld ki az impulzus-hajnyírásra járó férfiakat?... A férfiak fodrászati szokásai sokban különböznek a nőkétől, különösen ...
Szépségipar Mi mindenre jó az AI, ha fodrászként dolgozok?  Jól menő fodrászként a hajszobrászat a munka csak egyik részét teszi k...

Legnépszerűbb

Szépségipar Hogyan szolgáld ki az impulzus-hajnyírásra járó férfiakat?... A férfiak fodrászati szokásai sokban különböznek a nőkétől, különösen ...
Ügyvéd, könyvelő, adószakértő Így készülj a 2024-es évre, ha ügyvéd vagy közjegyző vagy!... Az új év az ügyvédek és a közjegyzők számára mindig egy viszonylag nyu...
Egyéni szolgáltatók Vízvezeték-szerelők januárja: fagyos rendszerek, sürgős beav... Januárban a vízvezeték-szerelőket számos kihívás és feladat várhatja, ...
Egyéni szolgáltatók Éves olajcsere: érdemes digitálisan is készülni az utolsó ro... Ahogy egyre kevesebb nap van hátra 2023-ból, úgy keresi fel egyre több...
Falusi szálláshely Szállást adsz ki? Ezek a kihívások várhatnak rád januárban... Az év első hónapja nyugalmasabb időszak minden vállalkozás számára, ig...
Vállalkozz okosan Üdvözlünk a Vállalkozónában, ahol vállalkozói siker útját eg... Örömmel jelentjük be, hogy az elmúlt időszakban számos fejlesztést val...

Pop up

Maradj velünk, mert rengeteg érdekes tartalom vár rád! Olvastál már például arról, mi a különbség az Y és a Z generáció pénzköltési szokásai között?

Első választási lehetőség
Vállalkozz okosan Mire és hogyan költenek az Y és a Z-generáció tagjai?   ... A digitális technológia és annak minden velejárója jelentősen felforgatta a...
Érdekel további tartalom! Nem kérem az ajánlást
A Vállalkozóna tartalmai a Mastercard® támogatásával jöttek létre