Ahogy a napok rövidülnek, és a hőmérséklet csökken, a villanyszerelők országszerte készülnek az év egyik legforgalmasabb időszakára: a téli szezonra. Ahogy a fűtési rendszerek teljes gőzzel beindulnak és egyre több időt töltünk otthon, sokan fordulnak szakemberhez, hogy az otthoni hálózat biztonságával, modernizálásával kapcsolatban tanácsot kérjenek, vagy új eszközöket telepítsenek.
Ez az időszaki fellendülés jövedelmező lehet, de az is fontos, hogy megfelelően felkészülj a megnövekedett igények kezelésére. Az ügyfelek energiatakarékossági tanácsokkal való ellátásától a mobil fizetések bevezetéséig, mutatjuk, hogyan készülhetsz fel a megnövekedett igényekre.
Ajánlj energiatakarékossági tippeket ügyfeleidnek
Az értékteremtés, az ügyfélelégedettség és az elköteleződés növelésének egyik legfontosabb lépése a tanácsadás. Télen, amikor több energiát fogyasztunk, az energiatakarékosági tanácsok, illetve az eszközök beszerzése és beépítése kiemelt fontosságú, sokan szeretnék ugyanis csökkenteni áramszámlájukat. Villanyszerelőként segíthetsz ügyfeleidnek okos döntéseket hozni, amelyek csökkentik az energiafelhasználást és növelik a hatékonyságot.
Okosmérőkkel az energiapazarlás ellen
Az okosmérők rendkívül jó befektetésnek számítanak, hiszen segítségükkel nemcsak azt tudhatjuk meg, hogy egy-egy készülék mennyi áramot fogyaszt, de a felhasználás görbéjét is megmutatja. Manapság párezer forintért már beszerezhetők olyan okoscsatlakozók, amelyek mobilalkalmazással működnek és folyamatosan mutatják a rajtuk átáramló energia mennyiségét. Ezek a mérések jó alapot biztosíthatnak ahhoz, hogy az energiapazarlás csökkentése érdekében optimalizálható legyen az áramfelhasználás.
Szintén fontos az olyan okos termosztátok alkalmazása, amelyek képesek megtanulni a felhasználók szokásait, mobilról, távolról is vezérelhetők, okosotthon rendszerekhez csatlakoztathatók és nagyban segítenek az energiafogyasztás optimalizálásában.
Ami biztos: a tanácsadás és az adatok kiértékelése alapján meghozott döntés többszörösen megtérül. Egyrészt ügyfeleid elégedettek lesznek a szolgáltatásoddal, másrészt az áramfogyasztás is csökkenthető, amelynek társadalmi és környezetvédelmi szempontból is fontos pozitív hatása van.
Ne csak a fogyasztást, a bevételeidet is optimalizáld!
A megnövekedett igényekre hatékonyan működő ügyfélmenedzsmenttel lehet válaszolni, hogy ne 12 órából álljon egy munkanap. Ennek része, hogy minél gördülékenyebb fizetési szolgáltatásokat ajánlj ügyfeleidnek.
Az elektronikus fizetési megoldásokkal egyszerűen, gyorsan és kényelmesen intézhetik ügyfeleid a számla kiegyenlítését. A bankkártya elfogadása erre remek példa, és ma már a terminálok hordozhatósága is könnyedén megoldható: olyan mobileszközökhöz csatlakoztatott SoftPOS megoldások is elérhetők, amelyek költségszintje alacsonyabb, így jobban megéri a beruházás.
Készítsd fel eszközeid a téli időszakra
Az egyes szolgáltatásokon túlmenően jó, ha a saját munkaeszközeid felkészítésére is gondolsz. A járműveid téli időszakra való átállítása kiemelt fontosságú, hiszen csak akkor tudod elvégezni a munkát, ha oda is érsz a helyszínre. A kültéri munkákhoz szükséges felszerelések, öltözetről is gondoskodj, átfagyott ujjakkal nem olyan egyszerű precíz munkát végezni.