
Mi mindenre jó az AI, ha fodrászként dolgozom?
Jól menő fodrászként a hajszobrászat a munka csak egyik részét teszi ki, az adminisztráció unalmas, nem kreatív, de annál fontosabb feladatait azonban jó a saját kezedben tartani. Mutatunk pár tippet, hogyan tudod hatékonyan kezelni ezeket az ügyeket a mesterséges intelligencia segítségével úgy, hogy mindenről tudomásod legyen, de fő feladatodra, a hajvágásra tudj koncentrálni.
Ma már a 24 órás ügyfélszolgálat alapvető követelmény bármilyen szolgáltató kis- és középvállalkozástól is, bár senki nem várja el, hogy a nap 24 órájában ott ülj a telefonod, laptopod, számítógéped előtt. Erre a Messenger automata üzenetfunkciója, valamint mesterséges intelligenciával megtámogatott megoldások léteznek, amelyek az időpontfoglalást lehetővé teszik, és sokban segítik a kapcsolattartást.
Ezek a rendszerek azért is jók, mert figyelik az ügyfeleid foglalásait és a szokásaik alapján képesek időpontjavaslatot is adni nekik.
Ilyen például a Minup,a Reservio vagy éppen a Booked4us. Ezek a programok két hétre ingyenesen kipróbálhatok, hogy a vállalkozásodhoz legjobban passzolót válaszd magadnak.
Ha már kapcsolattartás, az ügyfeleiddel a közösségi médiában is üzenetet válthatsz, vagy akár szakmai tudásod is megcsillogtathatod egy-egy alkotásod posztolásával. Új ügyfelek szerzéséhez erre nagyon szükséged lesz, hiszen bizalmat sugallhatsz azzal, hogy a legújabb trendekről posztolsz, vagy megmutatod egy-egy korábbi alkotásodat.
Akár hosszabb szakmai posztokat is írhatsz, a ChatGPT segíteni fog neked abban, hogy a saját stílusodhoz illő szöveget írj és megtaláld a közös hangot a közönségeddel. De ha nagyon be vagy táblázva, egy egyszerűbb Facebook-poszt megírását is rábízhatod, ha utána ellenőrzöd a végeredményt.
Ha grafikára lenne szükséged, akár egy új logóhoz, akár egy bejegyzéshez, akkor a Midjourney, vagy a ChatGPT saját képgeneráló megoldása is inspirációt jelenthet számodra.
A hatékonyság növelése kiemelt fontosságú, hiszen minél több időt tudsz hasznosan, az ügyfeleiddel és tanulással tölteni, annál jobb fodrásszá válhatsz, akihez sorban állnak az emberek. Ezzel versenyképességedet, szolgáltatásod színvonalát és az elégedettséget is növelheted, amely aztán egyre több érdeklődőt vonzhat.
Borítókép: Getty Images
További cikkek a témában



Legnépszerűbb






Ezt olvastad már?
Maradj velünk, mert rengeteg érdekes tartalom és praktikus tanács vár még rád, amit könnyedén hasznosíthatsz, hogy vállalkozásod még sikeresebb legyen!

