Piaci kiskereskedelem

Őstermelőként így célozd meg a külföldi turistákat a piacokon!

A Magyarországra érkező turisták nemcsak Budapestet fedezik fel, a vidéki városokra is kíváncsiak. Ez kiváló lehetőségeket teremt az őstermelők számára…

Podcast meghallgatása

A Magyarországra érkező turisták nemcsak Budapestet fedezik fel, a vidéki városokra is kíváncsiak. Ez kiváló lehetőségeket teremt az őstermelők számára is, hiszen a külföldiek közül is sokan keresnek helyi termékeket és autentikus élményeket. Érdemes kihasználnod ezt a lehetőséget, és olyan piacokon árulni, ahol biztosan találkozol ezzel a célcsoporttal. A kiváló termékeiden kívül mi kell ahhoz, hogy népszerűbbé válj köztük? Mutatunk hat tippet. 

Ingyenes kóstolók és extra kedvezmények

Az ingyenes kóstolók lehetőséget kínálnak arra, hogy a turisták megismerjék a termékeidet. Ha elégedettek azzal, amit megízleltek, nagyobb eséllyel vásárolnak is. Kínálj extra kedvezményeket azoknak, akik bekövetnek a közösségi médiában.

Ez növeli az elkötelezettséget, segít abban, hogy a turisták később is visszatérjenek hozzád, akár online rendeléssel is, ha van rá lehetőségük nálad. 

Digitális névjegykártyák és zárt csoport

Készíts QR-kódos „névjegykártyát”, ami a közösségi oldaladra vezet. A kód segítségével a turisták rögtön az oldaladra jutnak, így még akkor is emlékezni fognak rád, ha már hazatértek. Érdemes egy zárt Facebook csoportot létrehoznod, ahol a vásárlók rendelhetnek tőled. Ez nemcsak az eladásaidat növelheti, hanem közvetlen kapcsolatot is teremthetsz a vásárlókkal. 

Fenntarthatóság és ajándékok

A fenntarthatóság egyre fontosabb szempont a vásárlók számára. Használj környezetbarát csomagolóanyagokat. Ha igaz rád, akkor hangsúlyozd, hogy a termékeid természetesek és fenntartható módon készülnek.

Ez vonzóvá teszi a kínálatodat a tudatos fogyasztók számára. 

A turisták imádják az apró ajándékokat, amelyeket hazavihetnek emlékbe. Ajánlj kis meglepetéseket vagy mintatermékeket a nagyobb vásárlások mellé. Ezek az apró figyelmességek növelhetik a vásárlók elégedettségét, a hajlandóságát a költekezésre, és nem utolsó sorban vállalkozásod ajánlására a külföldi ismerősök körében.  

Nyelvtudás és tájékoztatók

Nem szükséges folyékonyan beszélned több nyelven, de az alapvető kifejezések ismerete nagy segítség lehet. Készíts többnyelvű tájékoztatókat, amelyek bemutatják a termékeidet és azok használatát.

Ez megkönnyíti a kommunikációt és növeli a turisták bizalmát.

A fizetési lehetőségek bővítése

A turisták számára az élmény része a könnyű és problémamentes vásárlás. Minél több fizetési lehetőséget kínálsz, annál szívesebben térnek majd vissza hozzád. Aki szeretne, az természetesen fizethessen készpénzzel, de a legtöbb turista ahhoz van szokva, hogy kártyával intéz mindent. Nem akarnak pénzt váltani, mert ez egyszerűbb és jobban megéri nekik. Ha lehetőséget biztosítasz a bankkártyás fizetésre, az nagyban növelheti az eladásaidat, hiszen a vásárlók kényelmesebben és gyorsabban tudják lebonyolítani a tranzakciókat.  

5+1: A kulisszák mögött 

Szervezz látogatást, túrát oda, ahol a termelés zajlik. Ha valamilyen helyi sajátossággal foglalkozol, amihez akár különleges eljárás is tartozik, akkor garantált a siker. Gondolkodhatsz akár utazási irodákkal való együttműködésben is, de helyi kulturális programokhoz is csatlakozhatsz! Ilyenkor belépődíjat is szedhetsz, de szinte garantált, hogy a vendégek vásárolni is fognak tőled a program végén.  

 

 

 

Tetszett a cikk?

További cikkek a témában

Piaci kiskereskedelem Kapcsolattartás az ügyfeleiddel: a sokoldalúság it... Kisvállalkozóként, őstermelőként nemcsak a hűséges vásárlók megszerzés...
Piaci kiskereskedelem Őstermelők nem ősi technológiával A hagyományos készpénzforgalom és a piacolás már-már kéz a kézben járn...
Piaci kiskereskedelem Biztosan kell még a kockás füzet? Megújulási tippe... Azt gondolod, hogy őstermelőként elég a pálya széléről figyelned a tec...

Legnépszerűbb

Piaci kiskereskedelem „A fenntarthatóság közvetetten térül meg a kkv-k s... Nem érdemes a fenntarthatóságra, mint azonnal és forintokban közvetlen...
Piaci kiskereskedelem Így készülj a 2024-es évre, ha ügyvéd vagy közjegy... Az új év az ügyvédek és a közjegyzők számára mindig egy viszonylag nyu...
Piaci kiskereskedelem Vízvezeték-szerelők januárja: fagyos rendszerek, s... Januárban a vízvezeték-szerelőket számos kihívás és feladat várhatja, ...
Piaci kiskereskedelem Éves olajcsere: érdemes digitálisan is készülni az... Ahogy egyre kevesebb nap van hátra 2023-ból, úgy keresi fel egyre több...
Piaci kiskereskedelem Szállást adsz ki? Ezek a kihívások várhatnak rád j... Az év első hónapja nyugalmasabb időszak minden vállalkozás számára, ig...
Piaci kiskereskedelem Üdvözlünk a Vállalkozónában, ahol vállalkozói sike... Örömmel jelentjük be, hogy az elmúlt időszakban számos fejlesztést val...
A Vállalkozóna tartalmai a Mastercard® támogatásával jöttek létre