Egyéni szolgáltatók

Ügyfélszerzési trükkök mestereknek: így építs stabil és fejlődőképes mikrovállalkozást!

Legyen szó víz-, gáz-, fűtés-, villany- vagy klímaszerelőről, szinte mindenki nagyítóval keresi a megbízható szakembereket. A mesterek tömegéből azonban hosszú távon is ki fog emelkedni az, aki ebben az aranykorban egy stabil vállalkozás alapjait építi fel. Érdemes megfontolni az olyan apró, ám annál hatékonyabb fejlesztések megtételét, mint például egy POS-terminál beszerzése.

Igazi kincs manapság egy megbízható víz-, gáz-, villany- vagy fűtésszerelő. Az emberek kézről kézre adják az elérhetőségeit azoknak a szakembereknek, akik pontosan érkeznek, tartják magukat az eredeti árajánlathoz, jó munkát végeznek, és még akkor is felveszik a telefont, ha csupán kisebb vagy garanciális javításról van szó.

Éppen egy ilyen aranykorban érdemes hosszú távra tervezniük a mestereknek, és kialakítaniuk egy stabil, ugyanakkor növekedésre képes kisvállalkozás kereteit!

Ahhoz, hogy sikerüljön létrehozni vagy épp felfuttatni egy ilyen céget, sajnos korántsem elegendő a minőségi munka és a színvonalas alkatrészek, eszközök beszerzése. Sokat dobhat a hírnéven az is, ha az ember odafigyel az apróságokra és halad a korral. Aki igyekszik kiszolgálni, sőt kitalálni a megrendelők igényeit minden téren, az hosszú távon egészen biztosan lépéselőnyre tesz szert a versenytársakkal szemben. És ez nem kis dolog!

Jó ötlet jelen lenni a közösségi oldalakon és például szakmai tanácsokkal, tippekkel, trükkökkel ellátni az érdeklődőket, de ma már szinte alapvető követelmény egy saját weboldal létrehozása is. Érdemes ezen a honlapon kialakítani egy árajánlatkérő felületet, de ugyanilyen fontos lehet valamilyen készpénzmentes fizetési mód – például POS-terminálon történő bankkártyás fizetés – bevezetése is.

Annál is inkább, mert:

  • a kártyaelfogadás menő,
  • gyorsabb, mint a készpénz és technikailag is egyszerű,
  • a kártyaelfogadással többet nyersz, mint amennyi a költsége,
  • kártyával is kaphatsz borravalót, és
  • bár nem mindig látható, de van rá ügyféligény!

Minden olyan szolgáltatás, információ, ami megkönnyíti és meggyorsítja az együttműködést, kellemes emléket hagy az ügyfelekben. Márpedig sokkal nagyobb eséllyel hívják majd legközelebb is azt a mesterembert, aki korábban jó benyomást keltett – minden téren. Egy akár évtizedeken át sikerrel működő, stabil vállalkozás alapját pedig minden esetben a visszatérő megbízók adják!

Képforrás: Shutterstock

Tetszett a cikk?

További cikkek a témában

Egyéni szolgáltatók A megbízhatóság fél siker az ügyfélkör bővítéséhez... A megbízhatóság nem merül ki a pontos munkavégzésben. Az ügyfelek elvá...
videó Egyéni szolgáltatók videó Új vállalkozás indítása 2025-ben Az időzítés a vállalkozás indításakor esetében is fontos szempont. Pon...
Egyéni szolgáltatók Profi árajánlat készítése lépésről-lépésre Egy igényes és professzionális, az ügyfél minden kérdésére választ adó...

Legnépszerűbb

Vállalkozz okosan Így indíts új vállalkozást 2025-ben! Útmutató kezdő vállalko... Egy új vállalkozás elindítása mindig izgalmas és kihívásokkal teli fel...
Ügyvéd, könyvelő, adószakértő Így készülj a 2024-es évre, ha ügyvéd vagy közjegyző vagy!... Az új év az ügyvédek és a közjegyzők számára mindig egy viszonylag nyu...
Egyéni szolgáltatók Vízvezeték-szerelők januárja: fagyos rendszerek, sürgős beav... Januárban a vízvezeték-szerelőket számos kihívás és feladat várhatja, ...
Egyéni szolgáltatók Éves olajcsere: érdemes digitálisan is készülni az utolsó ro... Ahogy egyre kevesebb nap van hátra 2023-ból, úgy keresi fel egyre több...
Falusi szálláshely Szállást adsz ki? Ezek a kihívások várhatnak rád januárban... Az év első hónapja nyugalmasabb időszak minden vállalkozás számára, ig...
Vállalkozz okosan Üdvözlünk a Vállalkozónában, ahol vállalkozói siker útját eg... Örömmel jelentjük be, hogy az elmúlt időszakban számos fejlesztést val...

Ezt olvastad már?

Maradj velünk, mert rengeteg érdekes tartalom és praktikus tanács vár még rád, amit könnyedén hasznosíthatsz, hogy vállalkozásod még sikeresebb legyen! 

Interjú: az AI hasznos, de ne döntsön helyettünk
Így optimalizálhatod a napi feladatokat
Vállalkozz okosan Személyzeti ügyek: az AI hasznos, de ne döntsön helyettünk &... HR trendek 2025-ben: hogyan igazodhatnak a kisvállalkozások az új kihívások...
Vállalkozz okosan Hogyan optimalizálhatod vállalkozásod napi feladatait? Naponta százával szűnnek meg vállalkozások, a verseny egyre nagyobb. A haté...
Érdekel további tartalom! Nem kérem az ajánlást
A Vállalkozóna tartalmai a Mastercard® támogatásával jöttek létre